Hello!
Welcome to my bloggie, i`m Amitum.. 19 years young.. Student of UITM Kuala Pilah.. Music LOVER.. thanks for visited my blog, nice to meet you !
Tagboard!

Guys, please do leave your BLOG'S URL down here . I will BW to yours too , insyaAllah and might FOLLOW YOU BACK !

Soursweet Story

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:AMITUM
Help: Image: PIXEL
Sweet child o' Mine .
Saturday 25 May 2013 | 11:43 | 2 comments

 hai peeps :)

 akibat dah tidur petang tadi, so tak boleh tidur dah. hahaha. so, lepas subuh la itum tidur. Sementara cuti nih baik bersantai santai dulu. hahaha. jangan ikut perangai itum nih. tak baik untuk kesihatan. :)

Sekarang itum dah jarang online FB. Lebih kepada blogging je. Macam dah addicted pun ade jugak . 

okayylaa, harituh ada someone bagi itum lagu sweet child o'mine. Someone tuh sebenarnye adik ina. hee . serius itum tak pernah dengar. then,itum punn search la. lirik dia macam nih :)







She's got a smile that it seems to me
Reminds me of childhood memories
Where everything
Was as fresh as the bright blue sky
Now and then when I see her face
She takes me away to thatspecial place
And if I stared too long
I'd probably break down and cry
Sweet child o' mine
Sweet love of mine
She's got eyes of the bluest skies
As if they thought of rain
I hate to look into those eyes
And see an ounce of pain
Her hair reminds meof a warm safe place
Where as a child I'd hide
And pray for the thunder
And the rain
To quietly pass me by
Sweet child o' mine
Sweet love of mine
Where do we go
Where do we go now
Where do we go
Sweet child o' mine


okayy, serius cakap , bila lame lame dengar best giler kot. Biase itum suka lagu korea je. Sekarang dah boleh layan dah kot :) 
Teringin nak ada orang call and nyanyikan lagu I'm Yours untuk itum . Sweet giler wehhh. :D
Someone !! 
Okayy, sorry mengarut. korang try la dengar lagu nih okay . best :) kla bye bye. 


Older Post | Newer Post